30 de juny 2011

Finals de Juny, temperatures molt altes i poca humitat

Acabem un mes de Juny que ha estat molt productiu amb bolets i amb molta varietat micològica i amb una flora exuberant però finalment amb força calor i poca humitat, fet que ha aturat una bona florida de Ceps i Rossinyols.





Paisatges del Bosc

















Flora




























































BOLETS



Ceps 


































































Rossinyols





















































Llores























































Altres Bolets












































































































Collites














































































Cuina











2 comentaris:

dj ha dit...

brutal!!!...uff....això no pot ser possible!!...aquesta quantitat enorme de ceps no és real!!..jeje....és el boletus aestivalis/reticulatus no??...però Tomeu ,només una lleugera pista, sobre quina alçada has collit tot això???,farà cosa d'un mes vaig fotrem uns desnivells força importants(zona Montseny-Guilleries) i em vaig menjar els mocs, jeje.
Jordi R.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Impressionants aquestes collites. Jo no trobo l'ocasió de sortir, però espero poder fer-ho aquest proper cap de setmana. Vaig molt fotut de temps. Ja veurem si puc...